Det har vært en fin dag i dag og det har vært en del stress med å få blogget i dag.

 

 

 

I dag da jeg sto opp så var det ett nydelig vær men en kjølig morgen, jeg satte meg ned og tok meg en kopp rykende varm kopp kaffe og leste noen blogger det fikk jeg gjort. Men da det kom til å få blogget selv så kom jeg ikke inn så jeg fikk gjort det, det viste seg og være min nettleser som gjorde det så jeg lastet ned en annen en og da gikk det som en drøm. Takket være en god support hos blogg.no som hjalp meg til å finne ut hva som var problemet hos meg, så jeg må rette en kjempe stor takk til dem.

 

Jeg kom jo inn så jeg fikk skrevet ett blogg innlegg fra mobilen min, er jo billigere å skrive fra dataen enn fra mobilen for mobildata er dyrere enn det jeg har på dataen så nå er jeg glad.

 

Nå er vi på vei inn i kvelden og da skal jeg se på tv og bare slappe av, kan jo bli ett innlegg til sånn går nu dagan som jeg pleier og si.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg