Det har faktisk vært en fin dag.

 

 

 

Dagen startet som den pleier ved at jeg står opp og steller meg klar for dagen, spiste frokost og laget meg en rykende varm kopp kaffe satte meg ned og leste noen blogger mens jeg fikk i meg frokosten og kaffen.

 

Etter tre kopper kaffe så var jeg klar for tur i det nydelige været så gikk jeg ned til elva, jeg har tatt i bruk naturen til trening og det er bra for jeg er ikke noe treningssenter menneske der føler jeg meg ikke vell.

Etter en time med trening så tok jeg meg en dukkert i elva vannet målte 12 grader, det var en deilig temperatur jeg liker ikke når vannet blir så varmt at du ikke kjenner at du er i ett vann det burde jo kjennes at du blir avkjølt eller så er hensikten borte mener jeg da.

 

Da jeg var på vei hjem så ringte venninnen min og lurte på om jeg ville ha en kopp kaffe og litt skravling, det er noe jeg aldri sier nei til for det er så koselig. Jeg gikk også opp i butikken for henne for hun hadde glemt noe i går, det sier jeg heller ikke nei til for det er så godt å føle at jeg er til nytte for noen og ikke bare til belastning. Det er noe jeg har følt på en stund nå, og bare opptar plass det er ingen god følelse å ha men sånn er det bare.

 

Når jeg kom hjem så hadde jeg fått en pakke i posten fra bunny, kommer bilde og alt om den senere det var premien på den navnekonkurransen til el sparkesykkelen hans.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Så koselig dag! Og klart det er godt med et bad etter trening, og det er godt når vannet ikke er så varmt. Ihvertfall når en har klart å komme nedi 😀
      Koselig at du har ei så god venninne 🥰

      1. Ja det ble en kjempefin dag. Ja alltid godt med ett bad, jeg kom meg helt nedi og ble der en stund også for det var deilig.

        Ja hun er god å ha uten henne så er jeg helt alene.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så koselig med pakke i posten.😊
      Fu er jammen tøff som bader i 12 grader. Jeg liker nok mer varme jeg. Så bra at du liker å trene ute. Nå går vi en fin tid med mer varme og finere utevær. Ønsker deg en fin lørdagskveld.🤗

      1. Ja det er kjempekoselig med en pakke i posten.

        Jeg syntes det er kjempedeilig vannet var passelig temp for min del, jeg elsker å bade i kaldt vann. Jeg bruker naturen som mitt treningssenter er så mange muligheter, trær og stubber opp og nedoverbakker ikke minst trapper som det var der jeg var i dag. Jeg er ikke så veldig glad i å ha det for varmt men det blir en fin tid nå framover. Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Gøy med premie! Jeg har aldri vært på noe treningsstudio. Det er helt klart ikke noe for meg. 12 grader er litt vel kaldt for meg å bade i.
      Og Aud Marit husk det jeg skriver nå. Du har like mye rett til å oppta plass her på kloden som alle andre. Du er nok mer til hjelp og glede for de rundt deg enn du er til belas.

      1. Ja det er gøy med premier og pakker i posten.

        Jeg har vært på treningssenter en gang eller to det er ikke noe for meg, liker best å trene ute bruke det som er tilgjengelig i naturen. Jeg syntes det er deilig jeg.

        Det skal jeg huske på og jeg føler meg bedre når jeg kan gjøre noe for andre.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg