Det er rart hvor redd man kan bli etter en skade, men det blir vel bedre etter hvert.

 

 

 

I dag har jeg også vært en fin tur i solen  det var kjølig men det gjør ikke meg noe, jeg vil heller  ha sol og kaldt enn regn og mildvær for da hadde det blitt blank klink is  og med den evnen til å strø som de har omkring så blir det glatt selv med brodder. Jeg har aldri gått på brodder på klink is så jeg  veit ikke hvordan de funker på den slags føre,  ja jeg har blitt ei stor pyse etter jeg skada meg og er usikker så fort jeg kjenner det gliper eller ser litt is.

 

Var også opp hos venninnen min på kaffe og koselig skravle stund, det er noe vi begge setter pris på er godt med en god samtale. Var også oppe og handlet litt for henne, ja det er godt å kunne gjøre nytte for seg ikke så mye som før men det er jo en start.

 

Nå sitter jeg og ser på tv de norske gutta spiller kamp de leder 14-9 mot Qatar til pause, kampen går på tv3 Direkte som den heter nå for dere som er interessert i håndball.

 

Lag dere en fin fin lørdagskveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg