Det er nok mange unge i denne byen som kommer til å våkne med en enorm fylleangst.

 

 

 

 

Glad det ikke er meg som har vært på fester rundt omkring i denne byen, for hos mange av disse så har de ikke tatt så mye hensyn til smittevern reglene. De delte flasker og bokser som vanlig og satt nesten oppå hverandre, kun på byens utesteder ble de holdt for de stengte når det var over 60 mennesker inne iallefall på de stedene som jeg gikk forbi når klokken var 22.30. Da stengte de for at flere kunne komme inn så det ble noe lange køer for å komme inn, godt jeg ikke er avhengig av å måtte feste og drikke hver helg.

 

 

Men dette kommer til å bli en lang natt for en som ikke  klarer å finne roen så en får lagt seg, nå kan en like godt vente til de som har vært i byen har kommet seg hjem for de bråke noe utrolig når de går hjem igjen. Alt stengte for en halvtime siden så nå er nok det verste, så nå skal jeg prøve igjen og gå til sengs igjen men fikk ikke sove da jeg prøvde for to timer siden lå og vrei meg i en halvtime så jeg sto opp igjen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg