Det er ikke enkelt å bli tatt på alvor når en ringer get sitt kundeservice.

 

 

 

I ettermiddag så hadde vi problemer med flere av get sine produkter som vi har her i borettslaget jeg bor i, ikke hadde vi signaler på boksen vår så vi ikke fikk sett på tv eller fikk ikke brukt nettet heller. Å det å ringe inn til deres kundeservice er ingen morsom afære  for det menneske som tok telefonen mente at jeg ikke hadde greie på noen ting jeg så jo at vi ikke hadde signaler for det sto jo på teven min. Var det på grunn av at jeg var en kvinne som ringte og ikke en mann at det mannfolket som tok telefonen at han var så nedlatende mot meg, eller kanskje han hadde en dårlig dag men det skal jo ikke gå utover en kunde som ringer for å si i fra at det var noe galt hos oss slik at de kan sende ut en servicebil ut for å rette opp det som er galt.

 

Men han på kundeservice sa at det ikke var noe galt fra deres side så med andre ord så tror de ikke på oss som ringer for å si i fra at det var noe galt, til slutt så ble jeg så irritert at jeg spurte om jeg kunne få prate med den som var sjefen hans jeg så jeg kunne få sakt i fra at det var noe galt i vårt område. Da fikk pipa en annen lyd da var han veldig hjelpsom, og etter tre timer så fikk vi tilbake alt så nå sitter jeg og venter på landskampen mellom Norge og Sverige som jeg har sett fram til i over en uke. Håper Norge banker Sverige og kommer til Em eller er det Vm jeg er ikke helt sikker den starter om fire minutter på tv2.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg