Det er fredag og helg tanker rundt det.

 

 

 

Ja så er det fredag og det er snart helg, det er faktisk siste helgen i april men for å si det sånn så er ikke jeg så veldig glad i helger.

 

Har noen tanker om hvordan jeg kanskje kan snu det, hver helg kan jeg gjøre til en liten ferie og finne på ting jeg gjorde på ferie før da jeg jobbet det er lenge siden jeg hadde en jobb. Men gjøre noe annet som jeg ikke gjør eller om dagen, jeg må bare tenke litt til på akkurat det punktet på hva for det veit jeg ikke er jo så lenge siden.

 

Og med det at det er siste helgen i april ja på onsdag er det 1 mai arbeiderenes dag, på torsdag så er det en merkedag for Kongsberg det er denne dagen 2 mai 1624 så ble byen grunnlagt og det er jubileum i byen hele 400 år kongeparet kommer på besøk  og alt.

 

Nå kan jeg si at sommeren nærmer seg litt og litt, må bare bli ferdig med mai så er det sommer etter min mening.

 

 

Lag dere en kjempefin vårdag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
      1. Ja jeg skal gjøre noe jeg ikke pleier i helgen, skal på fotball kamp se guttungen spille kamp. Snike på det tørr jeg ikke boten er større en billett prisen, jeg leste innlegget og så på bilde de er så finne disse mandarinendene har lyst å se dem på nært hold igjen har sett dem her i byen for noen år siden.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og ikke minst en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg