Det er en ny uke, som jeg skal prøve og være mer aktiv her inne enn det jeg har vært de siste ukene.

 

 

 

 

Ja så har vi startet på en ny uke og jeg har jo vært veldig stille de siste ukene, og grunnen til det er at jeg ikke har vist hva jeg skulle skrive om.

 

Jeg har jo slitt veldig med sykdom de siste ukene og jeg har ikke villet skrive om det når jeg enda ikke har fått svar på alle prøvene som har blitt tatt, jeg kommer ikke til å skrive så veldig mye om det når alle svarene kommer heller for det kan jo bli for mye for noen om jeg begynner og skrive om det også. Jeg har bestemt meg for å ikke skrive om det for da er det vel noen som syntes jeg er sutrete når ting står på som verst, men er det noen som mener at jeg skal skrive om det så får de bare si i fra men jeg håper i det lengste at det ikke er det jeg og legen mistenker det kan være for hun hadde det travelt med å få tatt disse blodprøvene og de undersøkelsene jeg har tatt.

 

Det er nervepirrende og vente på resultatet av disse prøvene, jeg håper selvfølgelig på det beste. Jeg har alltid holdt på en ting i livet at tenker jeg det verste til det motsatte er bevist så blir man positivt overrasket, en gang må jo jeg også slippe å måtte slite med fysisk eller psykisk sykdom ja jeg har jo disse diagnosene på kroniske reumatiske lidelsene mine men det har jeg levd med i mange år så dem er jeg vant til.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Huff så kjedelig at du er plaget med sykdom, men håper de finner ut hva det er <3 <3 <3

      Har selv vært litt fraværende på blogg, men det er fordi at jeg har hatt det travelt i mai måned med fløytespilling og ekstraøvelser i forbindelser til korkonsert med koret som er på torsdag, men jeg skal være mer aktiv jeg også nå.

      Vi som er dine faste bloggvenner er der når du skriver innlegg <3 <3 <3 🙂

      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin mandagskveld, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja det er slitsomt og jeg håper de svarene kommer snart så jeg slipper å gå med hjertet i halsen.

        Ja mai er en travel måned for både korister og musikere, ønsker deg/dere lykke til med konserten på Torsdagen.

        Takk for at du og de andre bloggvennene mine er den dere er og er der når jeg skriver mine innlegg og de er meningsfylte eller mindre meningsfylt, er det noen som jeg stoler på så er det dere har ikke så mange andre som jeg tørr og stole på fullt ut.

        Ønsker deg og dine en riktig god mandagskveld, og en kjempe god uke.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    2. Håper du får positive svar på prøvene dine 😘. Man kan jo bli gal av å gå sånn og vente og ikke vite sikkert hva som feiler en.
      Tvi-tvi og lykke til❤

      1. Ja det håper jeg på også. Du sa noe der man kan jo bli gal av å gå sånn og ikke vite sikker hva som foregår i kroppen.

        Takk for en god kommentar.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg