Det er en fordel med alt regnet, og mange ulemper sånn er det bare.

 

 

 

Ja nå er det sikkert mange som lurer litt angående overskriften det kommer jeg til snart, mye regn og vind gir jo billigere strøm for vi er jo ett vannkraft land og mye regn gir jo mye vann. I sommer og sensommer har vi på Østlandet hatt litt vel mye vann, mange flommer og jordskred mye ødeleggelser noe som ikke er bra men disse ekstremvær episodene kunne jo vært unngått tror nå jeg da.

 

For min del er det vel bare å skaffe godt regntøy vil noen si, da pleier jeg å si jeg er vanntett i meg selv er jo bare klærne jeg bruker ute som blir våte. Er jo bare å bytte klær når du kommer hjem igjen, blir jo bare våt og veldig kald av å bli våt det er vel ikke så veldig farlig. Det eneste er at jeg blir veldig forkjøla, og det er det noen som ikke syntes er  bra mange som får panikk bare noen hoster på butikken igjen og tror at det er covid-19 med en gang.

 

Herregud sier jeg bare noen har jo fått covid-19 på hjernen, ikke alt er det da tror ikke jeg har fått det for turer i skog og mark alene kan gi meg den smitten.

 

Tilbake til regn og vind ja jeg skal ut på tur i dag også selv om det er fare for regn, jeg har ikke mulighet til å skaffe meg regntøy sånn er det bare med de prisene som er nå. Her spares det til de klærne jeg trenger til vinteren hvis den blir kald, må jo prioritere så da prioriterer jeg og være varm om vinteren både ute og inne sånn er det bare.

 

Lag dere en fin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg