Det ble jo litt 17 mai i år også.

Det ble en koselig 17 mai formiddag med korps utenfor sykehuset her i Kongsberg, koselig både for ansatte, pasienter og vi andre som sto og hørte på disse flinke unge voksne som sto å spilte. Jeg har lagt ut en video på min instagram på min historie så dere kan gå inn og høre og se om dere ønsker det, etter få øvelser sammen i år så var det veldig bra.

 

Tidelig på morgenen så ble jeg vekket av kanon salutt klokken 07.00, da sto jeg opp å skrev ett innlegg og så gikk jeg en tur ned til byen og så på paradene med Kongsberg våpenfabrikksmusikkorps og Kongsberg byorkester det var også veldig koselig. Da la de ned kranser på de forskjellige stedene, det gjorde de ved Tinius Olsen og ved kirken ved to statuer som jeg ikke husker navnet på.

 

Nå skal jeg se på Erna Solberg mot hele Norge i alle mot 1 på NRK 1 etter dagsrevyen, spennende å se hvem som vinner en fra Norge eller Erna.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god 17 mai kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg