Det ble jo en dag i dag også, hva har jeg gjort tro.

 

 

 

 

Ja jeg fikk da gjort noe ut av dagen i dag, har gått en tur i det fine været det var sol men fy å dårlig brøytet det var. Jeg så ut som jeg var full som ett øk, for min balanse er fullstendig ute å kjøre om dagen ja jeg ser full ut enda jeg ikke har drukket på flere år.

 

Venninnen min ringte å lurte på om jeg hadde lyst på kaffe, selvfølgelig hadde jeg lyst på det og på samme tid få noen å prate med for det er det dårlig med ellers. Vi skravlet om alt og ingenting som vi pleier, etter en liten stund så gikk jeg opp i butikken for henne sånn at hun fikk handlet inn en del til helgen. Deilig å kunne være til nytte for henne, og hun hjelper meg med at jeg har noen å prate med å forstår hvordan det er å ha det vanskelig psykisk for det har hun prøvd selv.

 

Nå sitter jeg å ser på Nytt på nytt, så skal jeg se på senkveld etterpå.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg