Det ble ikke noen tur i dag.

 

 

 

I dag ble det mest slik for smertene ble for sterke i dag så da er det bedre å slappe av, eller skal vi si at man klarte å slappe av litt når paraceten virker. Man kan jo ikke ta mer enn to stykker 3 ganger om dagen, så da er det bare å leve så godt man kan på slike dager.

 

Har heller ikke vært like ivrig på bloggen som jeg pleier, men jeg har jo lagt inn noen innlegg i dag også. Jeg har rett og slett ikke orket å gjøre så veldig mye, men det jeg har gjort litt da som å vaske klær og hengt opp klær så det ble tørt. Har også laget meg en lapskaus til middag, i dag så ble det mørk lapskaus fra bunnen utenom den brune sausen som var på pose men det er vel den eneste lettvinte løsningen.

 

Ellers har det vært en rolig dag, hadde lyst til og gjøre mye men der satte kroppen en stopper og man skal lytte på kroppens signaler.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg