Det ble en kjempefin og koselig tur på kafe.

 

 

Har ikke noe bilde, glemte det hele.

 

Men selv om jeg ikke tok noen bilder så koste jeg meg veldig, noe jeg gjør hver gang jeg er innom betjeningen er veldig hyggelige og maten er utrolig god. Man blir ikke sett rart på om man setter seg ved ett bord alene, noe som skjer på de fleste andre kafeer her i byen har også opplevd at jeg ikke føler meg velkommen på de andre kafeene. Lurer på om de bare ønsker å ta imot folk når de kommer flere, jeg kan jo ta feil men nå har jeg funnet min kafe som jeg kan gå alene til og det er bymisjonen sin.

 

Så når jeg skal gå alene på kafe så går jeg dit for der føler jeg meg alltid velkommen, og får ett smil og veldig god mat og kaffen er veldig god. De inkluderer alle og har folk som kommer og prater med dem som er der, og de som sitter alene så kommer det en eller ei å prater litt det syntes jeg er veldig godt da føler du deg inkludert å det er godt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg