Det ble en fin og frisk morgentur, med et kaffebesøk hos ei venninne.

 

 

Bildet er fra i fjor vinter

 

Jeg og Elvis var på en kjempefin morgentur med morgensolen i ryggen og rundt -12 grader, deilig med litt kulde vi har litt mindre snø enn på bildet og litt mer is men bildet i seg selv passet veldig godt til innlegget. Det var sånn at det knirker under skoene når jeg gikk og da får jeg det man kan si er litt julestemning men dette været blir nok ikke værende, men det hadde vært ønskelig fra min side kunne vært litt mer snø da.

 

Vi gikk ikke ned til byen i dag for der løper vel folket rundt som hodeløse høner for å få kjøpt inn alt de skal ha til jul, dette maratonløpet skal ikke jeg være med på. Hamstring til jul og så blir over halvparten ikke fortært og må kastes på ny året, og det er det bare to uker til så ser man i alle ukeblader nå er det på tide og spise sundere og slanking står da i alle ukeblader. Det blir jul om du har glemt en marsipangris enda du har tre stykker hjemme, slutt og stress julaften kommer neste tirsdag enten du vil eller ikke den er 24 desember hvert år. Jeg er ikke den som kaster mat kjøper aldri mer enn det jeg veit at jeg kommer til å spise, butikkene kommer ikke til å være stengt mer enn to dager mellom jul og nyttår så jeg forstår ikke vitsen.

 

Jeg var også oppe hos ei venninne av meg som var på turruta vår i dag, det så ut til at hun ikke var oppe enda da jeg gikk forbi så jeg gikk ikke innom men hun så at jeg gikk forbi så hun ringte meg og lurte på om jeg ville komme innom og ta en kopp kaffe og det gjorde vi. Det er alltid koselig og gå innom henne og skravle litt hun er det eneste menneske som vil ha meg på besøk og hun tar meg alltid som jeg er og det er så godt at det finnes slike, da slipper jeg og anstrenge meg for å bli godtatt som  jeg må med andre rundt meg har jeg en dårlig dag så har jeg en dårlig dag.

 

Jeg gikk opp i butikken for henne og handlet det hun skulle ha, jeg trengte ikke noe der opp i dag så jeg handlet ingenting jeg handler ikke bare for å handle sånn er det med den saken. Sånn kan du spare mye penger og det er jo smart nå som det snart er ett nytt år, og alle utgiftene kommer på en gang.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
    1. Du hadde vært velkommen hos meg om du hadde bodd nærmere😀 Kjekt med kaffe og prat ,fint av deg å handle for venninnen din. Ha en fin kveld med Elvis vofsen.

      1. Det hadde vært koselig det, men jeg bor vel litt langt unna tror jeg veit jo ikke hvor du bor jeg bor i Kongsberg. Ja det er kjekt med kaffe og en prat, ja jeg gjør alt jeg kan for den dama der for hun er snill og god å ha på alle måter.

        Jeg skal ha en kjempefin og rolig kveld og Elvis har lagt seg i sofaen for å slappe av.

        Klem fra meg og Elvis til deg og Dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg