Det blåser litt her ikke så kraftig som hos dere nordpå, nei nå skal jeg se om jeg får noen timer på øyet.

 

 

 

Her blåser det litt å det regner kraftig, her blåser det ikke så kraftig som hos dere som bor nordpå. Her er det vel bare flau bris vil dere si, men jeg syntes det blåser kraftig.

 

Nei nå skal jeg prøve å få en time eller to på øyet for nå begynner de å glippe litt her i gården, da er det bare å krype til korset å slenge seg på sofaen å se om det blir noen timer på øyet.

 

Går det ikke så kan jeg se litt på tv til jeg sovner det pleier å hjelpe litt på det da, er mange ganger jeg har måttet ta tv`n til hjelp sånn at jeg finner roen.

 

Dette ble en liten oppdatering av tingenes tilstand.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Ha ei fin helg Aud Marit, begynner å tære på med denne corona en kjenner jeg, men, er ikke så mye å få gjort med det, her er regn og trist vær, kos deg så godt du kan, klem fra meg😍

      1. Hei

        Ønsker deg også en kjempefin helg.
        Ja jeg lar corona være corona jeg, er selvfølgelig dritt lei hele greia men hva får en gjort med det.

        Det regner og det regner får ikke gjort noe med det heller.

        Ja jeg skal kose meg så godt jeg kan jeg i helgen, bedre får en ikke gjort det pleier jeg å si.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg