Det å gå tur skal jo fylle opp energilageret.

 

 

 

Jeg pleier og bli fylt opp med energi av å ha gått en tur, ikke i dag i dag havnet jeg på sofaen etterpå og orker ingenting. Jeg er så psykisk sliten at jeg har mest lyst til å grine, det er vel lov og si det så brutalt ærlig at det blir ikke flere turer ut i dag når jeg blir så utlada etter en liten tur på en halvtime. Det er ikke enkelt og gå blant folk og også må hilse på folk når jeg ikke orker, har mer enn nok med meg selv og så må jeg gå rundt og smile å prate med folk enda jeg hadde mest lyst til å komme meg hjem til min trygge hule og bli der noen dager.

 

Dette er noe jeg må komme meg igjennom enda det kan ta litt tid, ja i allefall når jeg må gjøre det alene uten hjelp av noen.

 

Skal ikke klage for det er mange som har det verre enn meg, er ikke enkelt å se noen løsning og det hjelper ikke meg om noen har det verre for det er jeg som står i min kamp akkurat nå.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg