Det å endre livsstil er enkelt bare man har bestemt seg.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg er nå i ferd med å realisere mine endringer i livet, jeg jobber nå hardt med og endre mitt syn på hvordan jeg bruker pengene mine. Da jeg har kommet godt i gang med endringen så blir det lettere å si ja jeg klarte det, og det veit jeg at jeg klarer etter en måneds tid.

 

 

Jeg fikk en fin kommentar på ett av mine innlegg i går, den låt slik prøv og lev litt også ikke bare overleve det er jo det jeg gjør. Men med denne livsstil endringen består av og spare, og ikke bare kjøpe det en vil ha man burde jo ha behov for det man vil ha.

 

 

Jeg sparer inn der jeg kan og det er på så mangt man kan spare inn på, før så kjøpte jeg bare pulverkaffe nå så trakter jeg kaffe og der sparer jeg mye penger.

 

 

Og mat må man ha da er det bare å kjøpe varer som er på tilbud eller handle butikkenes egne produkter som er mye billigere enn de andre dyre produktene, man kan spare utrolig mye med det å være pris bevist.

 

 

Gjør man det så kan man realisere en stor drøm, jeg har lyst til å reise litt ikke langt men kanskje en tur med danskebåten bare for å komme seg bort litt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Jeg tenkte litt samme når jeg sluttet å røyke da jeg var 42. Jeg hadde ikke lyst å slutte før da. Men jeg visste at den dagen jeg bestemte meg så VILLE det være enkelt å slutte.. Og det var det 🙂 Nå har jeg holdt opp i 10 år. Røyket siden jeg var 17 før det.. Så alt her i livet uansett livsstilsendring er enkelt bare man har bestemt seg 🙂 Så flink du har vært 🙂

      1. Ja det er enkelt men da må en være innstilt på at man skal klare det, og ikke bare prøve for da går det ikke. Takk for støtten og oppmuntringen det hjelper meg virkelig til at jeg klarer det.

        Ønsker deg og dine en riktig god onsdagskveld.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg