Det å bli vekket med et brak er ikke kult, og litt om dagen.

 

Da var snart denne dagen over også, skal jeg starte med det dagen startet med kanskje ikke veit jeg. Jo jeg starter med morgenen og den startet med et brak og mye skravling fra naboleiligheten, der bor det ei ung dame helt alene og i morges så skulle en tro det var en hel gjeng der inne. Helt tydelig at hun hadde mye på hjerte for hun skreik så høyt at hun vekket meg med noe jeg ikke har en ringende interesse av, men det bryr hun seg ikke om for hun holdt på i godt over en og en halv time noe som holdt på å drive meg til vanvidd.

 

 

Men etter denne bråkete morgenen så gikk jeg på besøk til min mor, og da var det en halvtime i frisk kald luft så jeg fikk klarnet hodet og fjernet all støy og prøve og glemme alt jeg hadde hørt på morgenen. Det var deilig for både meg og Elvis for han lå jo og hørte på det samme bråket som meg,  da vi kom opp til min mor så var det kaffe og potetgull og vi pratet en del skitt for det er hun blitt så glad i. To timer etterpå så bar det hjem igjen godt og gå tur når en ikke har smerter, så derfor er jeg så glad når det er kuldegrader og snø for jeg har det mye bedre når det er så kaldt og over -9 grader og oppover.

 

 

Jeg har leddgikt og har det bedre når det er kaldt og ikke når det er varmt for da blir leddene mine stive og smertefulle, du syntes sikkert jeg bare prater tull her men slik er det og det er ikke bare tull. Nå får jeg avslutte dette innlegget på en glidende overgang det er ikke enkelt men det går vel det også, med å si nå skal jeg se på tv jeg venter på at hjemme alene 3 starter klokken 21.30 på tv3 jeg elsker disse filmene hjemme alene de er så fine.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg