Denne uken setter jeg ingen mål for noenting, tar alt som det kommer.

 

 

 

Ja nå er det en ny uke og da er det jo mandag jippi det er godt med at det er hverdag igjen, helgen er litt kjedelig men det er godt med dager en bare kan slappe av og ikke har sånne ting som heter du må gjøre ditt og du må gjøre datt. Jeg kan ikke noe for at jeg har mine egne tanker om ting, jeg har en hverdagsblogg og skriver om hvordan min hverdag er med noen saker som jeg syntes er urettferdig. Jeg veit at ikke alle har de samme tankene og syn på det jeg tar opp av saker, det er jo godt at ikke alle mener det samme for da hadde det vært en kjedelig verden. Men når dere er uenig i et innlegg hold dere til sak og ikke gå på person, det er mange som mener at jeg er både dum og fullstendig idiot noe jeg ikke er det veit jeg at jeg ikke er jeg er bare et menneske og kan gjøre feil jeg også det kan alle gjøre.

Så derfor legger jeg ingen planer for uka jeg tar det som det blir, og skriver om min hverdag og det som faller meg inn der og da husk at jeg skriver ikke om deg i mine innlegg det er om meg og mitt. Ja jeg fikk en kommentar her som gikk på person og ikke innlegget, den slags kommentarer godkjenner jeg ikke så da blir det vel stille fra den personen jeg har gjort det slik at kommentarer fra det ip nummeret ikke blir godkjent.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

 

 

2 kommentarer
    1. Mandag og ny uke med blanke ark 🙂

      Høres kjempeflott ut å ta det som det kommer.

      Hvis noen tar seg nær av det du skriver på din egen blogg ligger problemet hos dem! Dessverre er det noen som tror at enkelte blogginnlegg handler som dem selv når man skriver et innlegg med et tema.

      Ønsker deg og Elvisgutten din en kjempefin mandag, og en kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja det har vært godt å starte uken med å ta alt som det kommer. Ja det er jo de som har ett seriøst problem de som tror alt jeg skriver handler om dem, jeg skriver ikke om noen andre enn meg og mitt når jeg skriver om hva jeg har foretatt meg den dagen. Og det at de ikke holder seg til innlegget når de kommenterer og går direkte på meg som person, disse kommentarene blir ikke godkjent av meg.

        Ønsker deg og dine en kjempefin mandagskveld.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg