Denne uka som gikk har vært både og.

 

 

 

 

 

Det har vært en rar uke den som gikk, ja både når det gjelder meg selv og mine tanker og ikke minst været.  Jeg har det litt bedre nå for på fredag så var jeg på samvær med minstemann, og det er jo ett lyspunkt i mitt liv og være sammen med mine gutter.

 

På onsdag så startet agenda her i byen som er en teknologi messe, med mange fine konserter de dagene brukte jeg kveldene på å samle tomgods ble en del fant til sammen fem fulle søppel sekker som jeg skal pante til uken. Ja de må pantes til uka for i uke 27 starter jazz festivalen her i byen, da blir det enda mer tomflaske samling for de fire dagene blir det mye.

 

Har hatt mange rare tanker om meg selv den siste tiden, så da fant jeg ut at det var bedre og holde fred enn å syte om alle de rare tankene på bloggen om hvor dum og ubrukelig jeg er.

 

Har også planlagt mye når det gjelder turen til høsten,  den må planlegges godt og finne de billigste flybillettene og finne ut når jeg skal bestille dem.

 

Kjøpe koffert og alt annet.

 

 

Har også sittet mye foran tv for det er jo EM i fotball.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
      1. Ok jeg skal følge med og bestille flybillettene i august og utover.

        Sett at du hadde en fin flotters ferie med snuppen din.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. skulle såååååå ønska at du følte at du kunne skrive alt som du følte for.!!!!!
      Eg sette pris på alt du skriv, og savne orda dine når du ikkje er her 😉

      1. Ja jeg skal prøve meg på å skrive som jeg pleide, har bare fått noen kommentarer fra en person under flere navn men fra samme IP adresse det er to av dem kanskje en under 8 forskjellige navn. De kommentarene går på meg som person og ikke det jeg skriver om, de er levert til politiet derfor så har det vært stille fra meg en stund og litt andre ting også.

        Jeg skal prøve og få skrevet litt oftere nå, har faktisk savnet å skrive om mine tanker på ting.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg