Denne dagen har vært som alle andre dager.

Reklame | Bli Vakker.

 

 

 

Dagen startet med frokost med kaffe kos, under den kosen så leste jeg noen blogger eller rettere sakt mange blogger som jeg også pleier. Så var det bare å få på seg ett par sko for å gå meg en tur, ja fant jo ut at jeg skulle rydde litt plast og metall fra naturen nå lurer sikkert noe på hva jeg ryddet men de som har fulgt meg en stund veit at jeg samler opp panten jeg finner ute i skog og mark å langs veien jeg går.

 

Så ringte venninnen min så jeg gikk opp til henne, det er alltid koselig at hun ringer for den stunden vi skravler og drikker kaffe den gjør meg godt og henne også hun sier det i alle fall så det er så fint å høre at hun er veldig glad for at jeg er så enkel å spørre. Alt for andre og så meg selv sånn har jeg alltid vært, for jeg er slik at alle andre skal ha det bra.

 

Så ble det å se på tv sett på fotball i dag også, så på Bodø glimt som spilte kamp i dag til sammen så vant de 1-6 husker ikke hva motstander lage het men det er vel det samme.

 

 

Lag dere alle en riktig fin fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

RMS Beauty//Makeup Revolution//Catrice//Makeup Revolution//Essence//IsaDora

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg