Deilig vær men fyttikatta så kaldt det var inne i dag.

 

 

 

Ja det var bare å få satt på varmen her inne på morgenen, har ikke mulighet til å fyre med ved så oppvarmingen går på strøm det er jo så dyrt om dagen så jeg slår av om natten. Jeg veit at det er dumt men det er jo greit å spare penger, da bruker en ikke så mye på strøm. Men da jeg våknet i dag så var det bare å sette på varmen, var jo 10 grader inne nå har jeg fått den opp til12 grader så det går da oppover så det er jo greit det.

 

Men når en nesten må ha på seg votter inne så er det ikke mye deilig, men da er det godt å holde en varm kopp kaffe i hendene så man blir litt varm på hendene. Jeg slår av når jeg går ut på tur så da venter jeg til solen kommer på stuevinduene, for da går temperaturen opp inne for jeg bruker ikke strøm når jeg ikke er hjemme ikke på annet enn det som må ha på strøm på som kjøleskapet.

 

Nå skal jeg hente enda en varm kopp kaffe for nå er jeg så kald på hendene, fin måte å varme seg på det.

 

Skal gå meg ut en tur snart så det er bare å kle seg godt for det er – 12 grader ute.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

2 kommentarer
    1. Håper du har fått varmen i deg igjen….hørtes kaldt ut ja! Slå ned strøm oom natta jeg også..Men slår ikke helt av! Så slå jeg på litt når jeg står opp igjen..Og er på jobb og da jeg kommer hjem er det ikke iskaldt! Fyrer litt med ved på kvelden. Nå er det meldt annen type vær. Deilig det synes jeg. Lørdagsklemmen herfra meg.

      1. Ja jeg har fått varmen i meg nå, å jeg skal ikke slå av helt ovnen i kveld for så kaldt det var på morgenen i dag det orker jeg ikke en gang til. Har ikke noen form for ved fyring her i borettslaget vi har ikke pipe på huset en gang, har bare den som er til ventilasjonen ikke noe annet.

        Håper det blir litt mildere slik at det er levelig å gå ut nå er det godt over – 13 grader ute og det er 19 grader inne.

        Ønsker deg en riktig god lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg