Deilig dag i dag fint vær var en kjapp tur i Drammen i dag.

 

 

 

Er også veldig glad for valgresultatet fra i går, dette skifte i regjeringen var på plass nå. Og i dag så sto jeg opp til solskinn, og viste at jeg måtte til psykologen min i dag da er det bare å bite i det sure eple og bare gå mot jernbanen for å ta toget til Drammen. Det er nabo byen men jeg skal ikke skryte på meg at jeg er så veldig kjent der, husker ikke hvilken gate psykologen har sitt kontor men fant fram uansett men jeg klarte nesten å surre meg bort når jeg skulle gå tilbake til jernbanestasjonen. Har funnet meg en metode som fungerte i dag, ja jeg bare gikk mot sykehuset for det er ett stort murhus som syntes godt i terrenget og fant veien i dag også. Føler meg som en bonde i byen når jeg trasker rundt i Drammen og ikke finne fram igjen, skulle ønske jeg var litt mer kjent i den byen men det blir jeg vel etter hvert.

 

 

Å etter jeg kom hjem så gikk jeg opp til venninnen min for hun ringte var jo hjemme igjen klokken 12.00 så dagen var enda ung, hun lurte på om jeg hadde lyst på kaffe og så trengte hun noe i butikken så jeg gikk opp til henne med glede. Når man gjør noe for andre så føler man at en er til nytte for noen, å man får gjort noe som gleder andre det er faktisk en veldig god følelse.

 

Nå er kvelden kommet i kveld så skal det ikke bli like sent som i natt, så på valgsendingene til klokken var godt over 02.00 i natt det er noe jeg ikke er vant til akkurat. Er så godt at det ble ett skifte i regjeringen etter åtte år med at de fattige blir enda fattigere og de rike blir rikere nå skal det bli andre boller og det er kjempebra.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Tror det er flere som er fornøyd med at det blir et skifte. Partiet vi stemte på gjorde det bra og det er jeg fornøyd med. Ikke enkelt og finne fram i byer man ikke er kjent i. Men du løste jo problemet greit med å ha fokus på sykehuset som vises godt i terrenget.

      Ha en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja de gjorde det kjempebra og gleder meg utrolig mye. Nei det er utrolig vanskelig å finne fram i den byen men da er det kjempebra at de har det store bygget sykehuset, jeg gikk bare bort ditt for da fant jeg fram på ett blunk.

        Ønsker deg en kjempefin dag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg er også kjempeglad for at det ble regjeringsskifte. Det var på tide, for nå begynte vi å merke store forskjeller mellom de som tjener godt og de som ikke tjener så godt. Slikt kan vi ikke ha det i Norge. De som tjener godt skal ikke få skattelette. Burde være omvendt!

      Kjempekoselig å lese at du har hatt en fin dag da 😊

      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja det var på tide å få litt annet inn i regjeringen, som kanskje kan utjevne forskjellene her i landet. Og kanskje de kan få det litt billigere å gå til tannlegen for oss med dårlig råd, jeg skulle ha vært hos tannlegen rett over påske men jeg har ikke hatt muligheten eller råd til det.

        Dagen i går var kjempefin.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg