Deilig å se solen som i dag, nå venter jeg på sommerhytta og fotballkamp.

 

 

 

 

Det ble en deilig solskinnsdag i alle fall fram til ettermiddagen, men det har ikke vært noe nedbør i dag jeg sier bare jøss til det. Er jo ikke vant til noe annet enn regn i de siste ukene, så det var faktisk deilig å se solen da jeg sto opp i dag.

Så det ble en liten tur i dag også, er så møkk kjedelig å gå tur alene men slik har livet mitt blitt så får en bare tie og tåle.

 

Så nå sitter jeg å venter på sommerhytta som starter en time før grunnet landskampen som starter klokken 20.45 det er Norge som skal spille mot Serbia å det er en kamp gutta våre må vinne for å komme til EM, så dette er jo en av de viktigste kampen som de norske gutta skal i til nå.

 

Så her blir det mest tv titting i kveld, til fotballkampen skal jeg spise fiske kaker å kanskje en pizza hvis jeg gidder.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Takk for at du syntes det. Jeg skal kose meg veldig, elsker å se på fotball er vel litt sports idiot men slik er det bare.

        Ønsker deg en kjempe fin torsdagskveld.

        Store klemmer fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg