De siste dagene har jeg vært mye sliten.

 

 

 

 

Blir sliten av og gå mye tur og samle tomflasker for å klare å skrape sammen nok til brillene mine, og andre ting som ikke er i budsjettet og det er mye som ikke er der men det må bare gå bra.

 

Har i alle fall fått handlet inn mat fram til fredag, helgen får gå som det går er ikke noe synd på meg mange som har det verre enn meg.

 

I kveld skal jeg ta en pause og se på fotballkamp mellom Norge og Georgia, håper de vinner men det kan bli vanskelig for i neste kamp møter de Spania og den kampen da i Spania og det går i alle fall ikke.

 

Så da sier jeg bare lag dere en kjempefin kveld. En ting vil jeg si at nå må refleksene finnes fram for det er mørkt om kvelden.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg