De siste dagene har jeg gjort litt, men det jeg har gjort er tabu belagt så fort det er jeg som skriver om det.

 

 

 

Det er noen som mener at jeg lever mitt liv feil og prioriterer feil når det gjelder økonomien min, at det er feil av meg å gå til psykolog det er noe jeg må prioritere for å slippe å gå rundt med katastrofe tanker og at min angst og depresjon skal holdes sånn passe sånn at jeg kan leve og ikke bare eksistere. Men så fort jeg nevner økonomi så er det ett tabu når jeg skriver om det, men det får jeg bare leve med for for meg er det viktig og det er jo det som opptar meg selv om jeg har lite de som har så det holder kan skrive om det så mye de vil uten å få store kritikk på det.

 

Helgen har jeg brukt til å samle flasker og satt opp hvor mye jeg kan handle for på mandag og det er 320 kroner, så matbudsjettet er økt med 20 kroner er ikke mye man får for det med dagens matpriser haha. Så nå har jeg skrevet ferdig handlelisten, med pris på hver enkel vare og har en av dem økt i pris fra forrige uke så må jeg la den varen være igjen i butikken.

 

Så er det resten av kvelden som gjenstår og da blir det tv titting orker ikke ut igjen nå, får ta det igjen i morgen da jeg skal gå og få handlet inn det jeg skal.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Gå på Rema og kjøp frossen seieblokķ, det gjorde eg på fredag. 20% billigere nå (Koster 23 kr) så kan du lage deilig plukkfisk – Trenger bare noen poteter utenom, en skvett melk og evn litt purreløk. Lager du av hele fisken så har du deilig middag et par dager 🙂 Eg syns du er kjempefornuftig som plukker opp tomflasker, bra for deg og du gjør noe veldig bra både for samfunnet og ikkje minst miljøet 🙂

      1. Jeg kjøpte first prise sei blokk på KIWI til samme pris, og jeg skal lage både fiskesuppe og plukkfisk. Jeg rydder jo opp etter andre og gjør noe bra for naturen og samfunnet ellers.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    2. Er flott at du plukker opp og får panten. Andre bare kaster det i fra seg. Du tar vare på naturen. Når fisk er billig da kjøper man. Plukkfisk,fiskegrateng og fiskesuppe er god mat. Hadde fiskegrateng i går til middag. Synd at fisk i ferskvare disken er svindyr. Skal på handling av mat i dag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er det jeg mener også at jeg tar vare på naturen, og nå om dagen er det godt med den panten også.

        Fisk er dyrt i ferskvare disken, da er det godt med det at kiwi og noen andre butikker har kampanje på fisk.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg