Dager kommer og går, i går vardet fint vær og i dag er det grått og trist.

 

 

Dagene er blitt noe helt annet enn det var før jeg skadet meg,  men det er jo bare og omstille seg og få noen gode dager.  I går var det ett lyspunkt for det var sol og mildt, og jeg var faktisk på en liten tur og ja den gikk opp til venninnen min på koselig samtaler og kaffe. Var også på butikken for henne,  ja sånn at hun fikk i hus det hun trengte for helgen. Gikk hjem la meg på sofaen og ble der, i går hadde jeg smerter og det er slik min hverdag har blitt får bare håpe det blir bedre etterhvert for behagelig r det ikke. Natten har vært bra og jeg har sovet godt,  det er deilig det sier jeg bare.

 

Nå er det mildt og grått så det blir vel regn utover dagen, håper bare det holder seg mildt så vi slipper hålka igjen for det å strø kan de ikke her i kommunen  men det er noe vi må leve med. I dag skal jeg bare slappe av se på tv  og ta meg noen strekker på sofaen, ja jeg er kanskje er lat, men det er deilig med slike dager som i dag bare slappe av og kose meg og bare ta vare på mine egne behov for det gjør jeg ikke så ofte.

 

Lag dere en koselig og fin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Så bra at du har sovet godt.
      Søndagene her er den dagen jeg bare gjør det jeg vil. Så lag deg en slik dag du og. Kos deg med TV og slumring på sofaen. Det er jo hopp i Vikersund i dag og jentene skal få hoppe i verdens største bakke for første gang. Sikkert godt dekket på TV:

      1. Ja det var kjempegodt og få en hel natt med søvn, ble tidlig morgen for meg våknet klokken 05.00.

        Godt det ikke er bare meg som syntes søndagen kan brukes på seg selv, og det er godt med en slik dag som jeg har i dag.
        Ja jentene skal skal hopp i verdens største bakke og da blir de nok dekket på tv, har sett på skiskyting fra Holmenkollen.

        Så nå er det bare å ta dagen som den kommer.

        Lag deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

          1. Jeg pleier å våkne rundt sju og åtte om morgenen og kroppen ja den trenger litt tid på seg for å komme i gang.

            Kvelden ble litt bedre enn fryktet.

            Ønsker deg en fin kveld og en riktig god natt.

            Klem fra meg til deg.

    2. Får håpe du får sove godt i natt, som du gjorde natten før. Bruker søndagen til å sysle med mine ting. Fikk med meg skigutta og jentene, og hopping. En innholdsrik dag med mye tv titting. Måtte været bli fint i morgen at du får deg en liten luftetur. Ønsker deg en fin kveld og klem til deg fra meg.

      1. Det håper jeg også for det har ikke vært mange så gode netter de siste to tre månedene. Ja i dag så brukte jeg dagen på meg selv og mye hvile, det var deilig og fikk med meg skiskyting både gutter og jenter og hopp gutter og jenter og mye annet på tv.

        Ja ønsker meg fint vær i morgen men det er vel litt for mye å forvente, for været får vi ikke gjort noe med får ta det som det kommer dette været ut på tur skal jeg i morgen ingen langtur.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg