Dagene går men våren lar seg ikke komme, bare mer snø pokker også.

 

 

 

I går så våknet jeg til snøvær  og da tenkte jeg pokker også, er ikke noe bedre nå selv om vi i morgen skriver 15 mars og da er halvveis inn i første vår måned nå er jeg så inderlig lei vinter.

Hadde jo blitt mange bare veier og fint det er det jeg ønsker meg, bare veier og slutt på hålke er det jeg ønsker nå men det kan jeg bare glemme ser det ut til.

 

Veit at det er ganske mange som ønsker seg snø til påske, ja det kan de få men de som ønsker det får dra til fjells og det kunne vært bart og fint nede i byer og lavlandet mener jeg da.

 

Var da ute en tur i går, gikk opp til venninnen min på kaffe og litt skravling noe som er veldig godt etter en helg uten å se ett menneske. Selv med sterke smerter så gikk jeg opp og handlet for henne, jeg skulle ikke ha noe for jeg må holde igjen slik at jeg ikke blir blakk før helgen for da skal jeg kjøpe inn det jeg trenger.

 

Hva jeg skal i dag det veit jeg ikke, ut skal jeg nok men disse broddene er ikke så gode nå med nysnø og dårlig med brøyting så jeg er veldig engstelig for å gå ut.

 

Lag dere en fin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg