Dagene blir faktisk noe lange, nå er faktisk tiden inne for å finne senga her i gården.

 

 

 

 

Ja når man ikke får være i sin egen leilighet grunnet bråk så kan dagene faktisk bli veldig lange, hjalp ikke en gang å ta ut høreapparatene så da var det bare en ting å gjøre en å ta på seg sko og jakke å komme seg ut men de to musikk løvene fant ikke på å reise før etter langt ut på kvelden.

 

Da de to reiste så var det godt å kunne lage seg litt mat fire timer etter planen, så da jeg var ferdig med maten som ble vegetarburgere med tilbehør noe som ble super godt å få i seg mat.

 

Nå får det være nok om det å krype til sengs for nå er jeg så trøtt å sliten at det tar så utrolig lang tid å bli ferdig med å skrive dette innlegget, for øynene glir igjen hele tiden.

 

Så nå skal jeg kneble beinhaugen og krype under dyna, og ta en titt bak øyenlokkene  å prøve å få noen timer på øyet. Å nå om dagene så kan jeg legge meg når jeg vil å stå opp når jeg vil, da man da står opp så er man helt uthvilt når en våkner om morgenen/ formiddagen som det ble i dag for da sto jeg opp klokken 12.00 eller litt før det.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg