Dagen skal brukes til hvile og tv titting.

 

 

 

Jeg startet dagen for fire timer siden men den er ikke som søndager flest, har planlagt at i dag skal jeg slappe mye av med tv og en god bok ja jeg skal lese litt ikke bare lese blogger selv om det er koselig å følge med i andres hverdag.

Har ingen plan om å gå ut i dag , skal jo aldri si aldri på det punktet men har ikke planlagt noe på det.

 

Skal skrive en mini handleliste blir ingen storhandel i morgen, skal jo få det med hjem også selv om det er mye som jeg må ha i hus for neste uke men da må jeg gå flere ganger kanskje to ganger denne uka som det har vært de siste ukene. Selv om jeg må handle to ganger denne uken så skal ikke budsjettet sprekke, det er som det alltid vært økte det med 50 kroner før nyåret.

 

På onsdag øker matprisene og da blir det vel veldig dyrt å leve for oss alle, jeg kommer ikke til å øke mat budsjettet mitt med en krone en gang for da sprekker jo alt annet av budsjetter som regninger og annet som lege og medisiner og de kan ikke kuttes i sånn er det bare.

Det finnes jo mange billig alternativer og billig disken, ja den med dato varer som jeg har bruk i lang tid allerede.

 

 

Nei nå må jeg avslutte dette innlegget sånn at noen ikke blir rød i toppen, og tror  at jeg er på tigger stien for det var ikke min mening dette er bare rene fakta.

 

Lag dere en kjempefin søndag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg