Dagen i dag, tinitusen har våknet til liv igjen.

Reklame | Gymgrossisten.

 

I dag så ble det en lang tur på meg var kaldt så det knegget når jeg gikk, og det beit i kinnene mine men det var kjempe godt å bevege seg å det var jo så fint solskinn. Hadde tenkt å gå innom en kafe men det var bare å gå hjem for jeg hadde ikke noe på konto, så det får vente til mandag da kan jeg kanskje gå på kafe veit at jeg har på sparing men de er til regninger og kjøleskap som snart tar kvelden hører det på lyden. Har også mye mat så ingen problemer. Utover dagen så våknet tinitusen min igjen har ikke hatt noe ubehag av den på noen uker, det piper og suser i ørene men det får en bare ta med ett smil er jo ingenting å gjøre med det.

 

Nå sitter jeg å ser på håndballkamp mellom Danmark og Bahrain er jo litt moro å se hvordan sistnevnte klarer seg mot Danmark, ser ikke bra ut akkurat nå men man får se utover kampen for hvis Danmark begynner å tenke at dette går veien så kan disse fra Bahrain ta innpå.

 

Har lagt ved en klikk, klikk som genererer 1 krone pr klikk.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

Better Bodies//Renée Voltaire//Kung Markatta//ICANIWILL

2 kommentarer
    1. Gjør godt med tur ut i kald luft, men øresus er ikke alltid like kjekt. Var veldig plaget før men mer sjelden nå. Noe som kommer og går.
      Blir sludd her i dag så jeg skal få gjort noe inne, vaske litt. Gikk mye Paracet i går men i dag føles det bedre men jeg er blå på haka etter tannlegebesøket. Sånn kan det bli når man har fibromyalgi. Bruker munnbind når jeg er ute så ingen ser det.
      Ha en fin lørdag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var kjempe godt med tur i kald luft, det gjør det i dag også for det er nå 13,5- grader ute nå.

        Jeg har merket at det kommer og går, det kommer mest om dagen men det får en bare leve med.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg