Dagen i dag så har jeg faktisk vært mye ute, og det var deilig.

 

 

 

Jeg har vært på en tur som varte lenger enn en halv time,  og det var kjempe deilig å gå tur i det fine været og bare være der å da. For i dag har smertene vært mindre enn den var i går og det var godt, men nå er smertene her igjen så nå håper jeg bare at jeg får sove i natt. Jeg veit at jeg prater mye om mine smerter, og jeg veit at det er flere som har det verre enn meg men det hjelper ikke meg det grand  men jeg tenker mye på det fy for ei pyse jeg er.

 

Men om onsdagen så skal jeg få hjelp og opptreningen starter, får håpe det blir bedre av det for jeg ønsker jo og kunne ta fatt på livet mitt igjen.

 

Lag dere en kjempefin kveld ønsker dere også en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg