Dagen i dag og hva som skjer og ikke.

 

 

 

 

Ja i dag har jeg ikke gjort så veldig mye enda jeg hadde en bedre natts søvn, jeg sto ikke så veldig tidlig opp selv om jeg våknet før klokken 08.00 så var jeg ikke på beina før rundt sånn 09.00 trengte en time på å våkne skikkelig.

 

Så ble det å spise litt frokost og slikt, leste noen blogger som jeg pleier for å komme skikkelig i gang med dage. Morgenen var det kjempefint vær men kaldt gufs kom fra vest, så kom regnet jaja skikkelig Norsk sommervær sier jeg bare.

 

Jeg var ute på verandaen og nøt en kopp kaffe i litt sommersol da ringte telefonen, det var venninnen min som ønsket noen og skravle med og trengte noen å gå å handle for seg. Jeg går gjerne opp til henne og handler for henne og skravler om alt og ingenting, jeg hadde ingenting annet å gjøre i dag. I morgen skal jeg vaske klær sånn at jeg kan pakke for tur om mandagen, da skal jeg på hyttetur med kjerringtanker.blogg.no som jeg gleder meg veldig til.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg