Dagen i dag med mye tårer.

 

 

 

Det å åpne opp og føle at en kler seg naken når det gjelder alt som gjelder seg og sitt til en fremmed på andre siden av bordet er ikke en drømme situasjon, ja jeg har vært hos psykologen i dag og det ble mye tårer der og også hjemme. Måtte jo fortelle alt fra jeg var liten som jeg husker ja alt fra den vonde mobbingen og skyldfølelsen jeg hadde for at min mor og far skilte seg da jeg var liten, det er noe jeg bærer på enda den tunge børa det er å bli mobbet og den følelsen av at det er min skyld at det ble skilsmisse mellom mamma og pappa. Og det ble da tema for timen i dag, det var en lettelse og få pratet om min skyldfølelse i dette tilfellet og føler også at det er min skyld at jeg ble mobbet selv om at jeg veit det ikke er min skyld at jeg ble mobbet og heller ikke skilsmissen til min mor og far.

 

Men så er det planen for bloggen senere i kveld, er nok noen som får litt grå hår og blir sint for det jeg kommer til og gjøre. Jeg har planer å lage ett reklame innlegg eller det jeg kalte klikk klikk før, ja jeg gjør det for å tjene noen ekstra kroner på bloggen det skal jeg være ærlig på. Men ved det så koster det dere ingenting annet enn litt tid ved at dere trykker på de tingene som jeg legger ut ikke mer enn det, så det er ikke tigging i mine øyne de som mener det burde trykke ett par ganger ekstra på dem da.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Selv om man blir litt sliten av å gråte, så er det litt godt noen ganger også. Få ut litt gørr. Og er det noen man ikke “kjenner” som en psykolog så kan det være enda greiere kanskje. Jeg gråter ikke særlig ofte, men når jeg gjør det så blir det ganske MYE også. Ha en fin kveld

      1. Ja er så sliten at jeg skulle tro at jeg har trent i hele dag, har også fått nøstet opp litt i det som har ligget og gnag meg nesten i fille biter. Ja det at det var en helt fremmed psykologen har jo vært hos han bare en gang før, så var og er han god å ha for han hjelper meg mye så dette kan bli bra til slutt.

        Jeg gråter ganske ofte jeg da, i allefall da jeg føler meg utilstrekkelig som jeg gjør ofte.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. De som får gråe hår av å klikke kan jo bare la det være. Og hvis noen ergrer på seg gråe hår er det ikke fått ansvar. Skriv i vei om hva fu vil og drift i de dom bryr seg om ting de overhode ikke har noe med

    3. Ikke godt å bære på skyldfølelse, men jaggu godt å få snakke om de vonde tingene og gråte bøttevis med tårer. Det er jaggu meg mange mobbeoffer her i Norge. Jeg er også en av dem.
      På tide det kom litt klikk, klikk. Hvem vet noen ender vel opp med å kjøpe noe om det er rimelig. Må si jeg venter to pakker i posten. Garn, pinner, og garnveske. Nå går det i tøfler. Klem til deg fra meg.

      1. Nei det er ikke godt men slik er det bare, ja det er mange mobbeoffer her i landet og jeg veit hvor vondt det er.
        Ja det var faktisk kjempegodt selv om det er vondt når det står på, men man blir jo litt lettere etterpå.

        Ja jeg fant også ut at nå var det på tide med en slik klikk klikk uten å kalle den det i overskrifta, for det er det noen som ikke liker.

        Får håpe at det du har bestilt kommer snart, tøfler som er strikka er så fine og gode å varme.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/ natt.

        Klem fra meg til deg.

    4. Ikke bry deg om eventuelt negative kommentarer på hva du skriver om, eller eventuelle klikk klikk. Den som vil klikker på de, som jeg har gjort, og vil man ikke så slipper man.
      Og kommer det negative kommentarer, så legg de ut, så kanskje de får svar fra noen som leser bloggen din 😉
      Ønsker deg en fin helg

      1. Er ikke alltid så veldig enkelt å ikke bry seg om kommentarer som går på meg som person, for når jeg legger ut slik klikk, klikk så driver jeg med ubevist tigging men det er jo ikke det jeg gjør mener jeg da.

        Jeg har bestemt meg at nå fra i dag skal alle kommentarer uansett karakter, så kan dere som leser bestemme hva dere vil svare.

        Ønsker deg en kjempefin helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg