Dagen i dag jippi da jeg sto så jeg at det hadde kommet snø i åsen.

 

 

 

 

Ja så var vinteren kommet sånn bitte litt og det har sluddet mer eller mindre i hele dag, og ikke vært noe særlig over 2 grader. Satt og koste meg med frokosten og så på været og snøen som ligger i øvre del av alpinbakken, jeg syntes det er koselig med snø og vinter nå er det bare svart asfalt og med snø så blir det lysere ute selv på kvelden. En ting burde være din følgesvenn i vinter mørket så er det en refleks, finnes mye fint som gjør deg synlig i høst og vinter mørket. Så bruk refleks så du gjør deg synlig for du er ikke selvlysende, og det er veldig mye moteriktige reflekser det er tøffere å bli sett av bilistene enn og ligge død i grøfta for du er blitt påkjørt.

 

I dag har jeg tatt dagen litt mer med ro er jo snart bare å lukke kofferten så da er det greit å slappe av en dag, har vært ute å gått meg en tur og bare se på alt som skjer og det har ikke vært så mye å se på nesten ingen ute bare de som må på handle senteret haha det gidder ikke jeg da.

 

Så var jeg en tur oppe hos venninnen min for hun trengte noe i butikken, og vi satt og skravlet over en kopp kaffe noe som er veldig deilig.

 

Nå står håndballkamp mellom Norge og Danmark for tur på tv3 klokken 20.30 heia Norge dette tar dere og trekker i havn håper jeg da.

 

Skal også se på farmen er jo i finale  uka der da.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Jeg er jo ikke så glad i snø, men enig i at det blir lysere og koseligere ute med hvitt på bakken…! Refleks går jeg ikke ut uten nå altså – det er jo det glade vannvidd i så fall! Kos deg med håndball – litt for spennende…! Klem <3

      1. Jeg er veldig glad i stabil vinter med snø, kan jo være for at jeg er født på vinteren og det er veldig fint med det hvite og lyse på bakken enn denne svarte asfalten. Jeg har alltid refleksen i veska eller i lommen, ja det er glade galskap og gå uten syntes jeg.

        Ja det ble veldig spennende en stund men det ble vel Danmark som vant denne kampen.

        Gratulere så mye med dagen i dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg