Dagen i dag jaja det ble en rolig dag.

 

 

 

 

Det har vært en veldig rolig dag og tankene mine har flydd i alle retninger, har vel vært litt høythengende disse tankene mine. Og de endte med en kræsj landing og noen tårer har det vært i dag, det eneste som har vært fint i dag er været det er vel slik det skal være noen ganger. Er en stund siden det har vært som i dag, håper dagen i morgen er mye bedre enn den har vært i dag.

 

Har vært på en kort tur i dag som varte i ett kvarter, for i dag hadde jeg ingen ønske om å treffe på noen. For en av tankene mine var at jeg følte at folk kunne se at jeg ikke hadde det bra, enda jeg veit at det kan jo ingen gjøre. Ja slik gikk denne dagen, håper alt er bedre i morgen.

 

Lag dere en kjempefin kveld og natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. Ja det var akkurat det jeg gjorde, gikk hjem og slappet av og håper på at morgendagen blir bedre.

        Takk for den linken det fikk meg til å tenke, jøss da gjorde jeg noe riktig i dag da.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Hei Aud Marit. Kjenner meg igjen i dårlig dager, men trøster meg (og deg?) med at da kan det ikke bli verre i morgen. Så fint bilde på bloggen 👍, hvem forestiller statuen? Støtteklem fra Birgitte

      1. Nei det kunne ikke bli verre i dag enn i går, litt bedre i dag ja. Takk for at du syntes det bilde var fint, det er en av våre gode gamle skihoppere her fra byen hans navn er Birger Ruud.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Kjempe klem fra meg til deg.

      1. Ja sånne dager er vonde og dagen i dag har vært litt bedre, sånn som i går med sol og fint vær og hodet så var alt svart det er noe dritt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg