Dagen i dag ja den har vært våt, men på tur måtte jeg.

 

 

 

Ja nå merker vi godt at høsten er her det er vått og regn, er jo fine farger ut på bladene så litt oppmuntrende er det da men med regn så er det ikke fristende med lang tur. I dag ble det en rimelig lang tur på fire timer på morgenen, fant en del av det jeg samler med meg hver dag og dere som følger meg veit hva det er ikke sant.

 

Var også oppe hos venninnen min på en kaffekopp eller tre, og en god skravle stund om alt og ingenting og en del om det som skjer i samfunnet som litt politikk er ikke noen dreven person om dette temaet men jeg har jo mine tanker om ting og tang som skjer som ikke skulle ha skjedd i det politiske bildet.

 

Så gikk jeg på butikken for henne og handlet inn det hun hadde skrevet på sin handleliste, da jeg kom ned fra butikken så fortsatte vi og skravlet litt til før jeg gikk hjem for å slappe av. Gud å godt det er å føle seg til nytte for noen, den følelsen gjør dagen bra selv i regnvær.

 

Da jeg kom hjem følte jeg meg som en druknet katte selv om jeg ikke veit hvordan det føles, var i alle fall klissvåt fra ytterst til innerst for å si det sånn men da er det jo bare å få på seg noe tørt etter en varm dusj for å få varmen igjen.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit

4 kommentarer
    1. Det regnet hos oss i går, og det var ikke med måte heller. Skikkelig pissvær som vi kaller det. I dag har det vært oppholdsvær og fin temperatur 😊

      Merkes tydelig at høsten er nå ja. Jeg er slett ikke noe høst- og vintermenneske, men synes fargene om høsten virkelig er vakre 😊

      Kjempefint bilde du har tatt 😊

      Ønsker deg en superfin onsdags kveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Her var det sånn både og men mest sol på dagen, i dag så har det vært mest grått og vått og litt kaldt det går greit. Høst er greit men vinter er jeg ikke så glad i lenger for det kommer mye snø den ene dagen og det blir mildt og regn dagen etter og hålke huff det hater jeg. Det var så godt lys akkurat da jeg tok bilde, fargene kom godt fram tror jeg da.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    2. Høsten er en fin tid, men når regnet kommer er det ikke alltid like trivelig. Sola skinner her, men varmt er det jo ikke.
      Er kjekt og være til nytte og hjelpe venninnen din. Du skulle ha hatt piggsko når det er glatt, men de koster jo en del. Får håpe det ikke regner hos deg i dag. Ha en fin dag, og klem til deg fra meg.

      1. Ja høsten er en veldig fin tid med mange fine farger, regnet kan jeg styre meg for men det er jo en del av sjarmen da. Her er det overskyet og fare for regn, den eneste fordelen med vind og regn er at strømprisene er stabilt lave det tenker jeg hver gang det pøser ned med regn.

        Det er det beste i min hverdag å kunne være til nytte for henne, så jeg blir glad hver gang hun ringer for da har jeg noen å prate med.

        Skulle kanskje hatt det piggsko altså, skal bruke gode brodder for det er enklere for de kan jeg ta av og på greit når man skal inn i butikker. Må nok ha nye denne vinteren det er jo billigere også, uansett så gruer jeg meg til vinteren og glatta og kulden hvis den kommer eller når den kommer.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg