Dagen i dag ja den har vært travel, har ikke hatt så mye å gjøre.

 

 

 

 

Ja dagen i dag har vært travel selv om jeg ikke har hatt så mye og gjøre, det som har vært problemet er at hver sak jeg skulle gjør har tatt så lang tid ja for lang tid.

 

Dagen startet med at jeg satt og spiste frokost ett knekkebrød med ost, ikke noe mer spennende enn det men det er det beste jeg veit så da ble det det i dag også  så var det å ta en kaffe kopp og en røyk på verandaen. Det gjør morgenen komplett så hvorfor hoppe over det, så ringte venninnen min hun var skravlesjuk og så trengte hun noe i butikken. Jeg går i butikken med den største selvfølge for henne, er jo koselig og at jeg er til nytte for noen for det syntes jeg er kjempegodt.

 

Så var jeg og handlet inn litt for i morgen til meg selv, jeg skal jo kose meg litt selv om det ikke må bli en vane å kose seg hver helg. Det blir bare denne helgen sånn at jeg får feiret guttungen som fyller år på mandag ja uten han da men kos blir det, jeg handlet inn noe både han og jeg liker ikke så dyrt så da kunne jeg det.

 

Så har jeg jo gått mine turer i dag også, men jeg har ikke badet i dag for det var en huggorm som satte en stopper for min bade glede.

 

Nå sitter jeg og ser på tv og det er jo koselig det også, og så skal jeg snart ta ut hørselen min så jeg slipper å høre på bråket rundt meg mer enn jeg behøver.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg