Dagen i dag ja den har gått sin vei.

 

 

 

Jeg våknet tidlig i dag litt for tidlig det var fortsatt mørkt ute og klokken viste 04.00 og fikk ikke sove igjen, det er ikke noe unormalt med det men over 1 måned med toppen tre timer søvn hver natt så kan man si det er slitsomt.

 

Jeg skal ikke klage for det er sikkert mange som har det verre, men det er slitsomt når det står på men smerter setter en stopper på søvnen.

 

Jeg har vært på en tur i dag men det har vært mye tårer som har fylt dagen i dag, sånn har dagen min vært i dag så nå har jeg ikke mer å skrive om.

 

Lag deg en fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. håper du får en bedre dag i dag,her ventes det storm og regn,fikk du noen kr på vipsen?håper det,folk skal ha penger nok til legebesøk, ha ei fin helg Aud Marit,klem fra meg

      1. Dagen har vært litt bedre i dag her har det regnet så det spruter ingen vind å snakke om, ja fikk inn ganske bra og de er satt på sparing øremerket legebesøk.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    2. Ikke godt når man ikke får sovet nok, og da mister man energi ❤ Mange på vår alder kjenner igjen dette med mangel på søvn ja.

      Kjære deg ❤❤❤ Håper du får det bedre resten av kvelden og i helgen.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja lite søvn og mye smerter tærer og tærte på meg i går, i dag har det vært bedre enn det var i går. Jeg sov litt bedre i natt så denne dagen har vært noe bedre. Ja mange på vår alder som kjenner seg igjen i dette med mangel på søvn. Jeg veit ikke hvordan resten av kvelden ble i går for jeg gikk å la meg og sovnet etter hvert.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

      1. Dagen i dag har vært bra men det går veldig opp og ned, så det er ikke lett å vite hvordan morgendagen blir.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en kjempefin helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg