Dagen i dag har vært veldig fin både værmessig og ellers.

 

 

 

Selv om det er blitt sen kveld så har jeg fått gjort mye i dag, har gått meg en lang tur som faktisk var veldig godt selv om jeg har hatt store smerter. Men jeg skal ikke klage mer på det, for jeg veit at det finnes folk som har det verre enn meg men hva hjelper det meg når det står på som verst.

 

Og da jeg kom hjem så plantet jeg jordbær planter, blir jo veldig spennende om det blir noe ut av det for det hadde vært veldig deilig å fått noen fine jordbær som man kan ha å spise sammen med is.

Tenk om jeg slipper å kjøpe jordbær, for det er noe som er veldig dyrt her i lande å kjøpe jordbær.

 

Nå skal jeg vel snart avslutte innlegget sånn at jeg ikke skriver meg bort, for det fine med dette innlegget er at jeg ønsker å si at det er gøy å dyrke ting selv.

 

 

Takk for at for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Her har man plantet jordbær og satt poteter. Så håper både du og jeg får jordbær. Kjøpte en kurv jordbær til 22 kr og de bæra kom fra Nederland. Var gode med litt fløte til. Moro å plante litt og her har jeg fått noen krukker med sommerblomster. Må vente litt før jeg kan plante ut. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg håper på å få jordbær i løpet av sommeren for her så koster en kurv med jordbær 55 kroner så det blir ikke jordbær på meg på en stund.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei og god morgen. Fint du har hatt en fin dag og flink har du vært som har planta jordbær, er bare å vente da og se hvor mye det blir. Spennende, regner med en oppdatering på det.Har du prøvd badevannet enda? Håper du får en fin dag i dag også. 🌻🌼🌷

      1. Ja det skal komme oppdateringer på jordbæra og plantene men de må spire først da, men det kommer til å gå greit.

        Ja jeg har badet i dag jeg syntes det var deilig jeg da, noen ville sakt at det var altfor kaldt var ikke så mye over 12 grader i vannet men jeg syntes det er deilig jeg da.

        Ja dagen har vært veldig fin den, varmt og godt.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg