Dagen i dag har vært våt, ja det har regnet.

 

 

 

Det snødde veldig  i starten i uka og torsdag, så begynte det å sluddet og i går så regnet det. Jeg holdt meg tørr nesten overalt bortsett fra føttene, sånn er det med 10 cm med sørpe som de ikke har fått vekk fra gater og gangstier men her i kommunen må vi bare tåle det de har aldri vært noe flinke til å brøyte der folk skal ferdes til fots eller sykkel/ rullestoler.

 

Var oppe hos venninnen min til kaffe og skravling, og så var jeg oppe i butikken og handlet inn det hun trengte for helgen.

 

Nå får jeg avslutte her så jeg ikke skriver meg helt bort.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg