Dagen i dag har vært sånn passe bra, har også vært på kafe og kost meg.

 

 

 

Da jeg gikk meg ut en tur så fikk jeg melding fra styreledere her i borettslaget som hadde fått min klage, og at den personen som bråker sånn i helgene skulle få en skriftlig advarsel fra styret som ble sendt i dag. Så da er det vel bare å overleve helgen for den får ikke denne personen før over helgen, men blir det noe i helgen så ringer jeg til politiet for det sa hun at jeg bare måtte gjøre.

 

Jeg gikk da på kafe for å ha noen å prate med for det trengte jeg i dag, var godt at det var noen jeg kjente på jobb så jeg ikke bare ble sittende og glo alene som jeg pleier. Men uansett så gruer jeg meg til helgen, og sånn skulle det ikke være mente styrelederen vår så nå ble klagen min tatt alvorlig for  en gangs skyld og det var godt og vite.

 

Har ikke gjort så mye annet enn å svare på meldinger og vært på kafeen så det var da så lite men uansett deilig, deilig bare å komme meg ut blant folk å da dritter jeg i hvor ensom jeg enn er.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Så bra at du gikk på kafe, og i det minste treffe folk og slå av en prat. Flott at styret har sendt brev til naboen, og at du kan ringe politiet når det bråkes sånn.
      Fikk handlet i går heldigvis, så nå er det unnagjort. I dag skal et stort garderobeskap i gangen tømmes. Vaskes inni, og så skal det males i en annen farge. Det er så mye som henger av klær, som man nesten ikke bruker. Nå skal det bli orden. ha,ha. Ønsker deg en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg fikk treffe folk og slått av en prat, ble gratis kaffe på meg også. Ja det var godt at de tok og gjorde noe med det, og det var bare å ringe politiet så de kunne stoppe bråket.

        Ja det er jo godt og få rensket litt opp i det som ikke blir brukt, vasket og få ordnet litt.

        Ønsker deg en kjempefin dag, jeg gleder meg til mandag for da skal jeg ha samvær med minste mann.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg