Dagen i dag har vært så fin som man kunne ha fått den.

 

 

Etter en natt uten søvn så har jo dagen vært så fin som man kan få den, trøtt som en strømmpe men det skal men det skal ikke ødelegge dagen min.

 

Jeg har vært på tur som jeg pleier, å når jeg kom hjem så måtte jeg ta i bruk den nye pc som jeg kjøpte for en stund siden. Den er kjempe god å bruke kommer bilder av den i neste innlegg, for jeg må bare få nok strøm på mobilen til å kunne ta bilde av den. Å da kommer det ett eget innlegg om den nye pc, håper dere har tålmodighet med meg i dag for hodet er ikke helt med meg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

2 kommentarer
      1. Ja jeg er også glad for at jeg har tatt den i bruk nå så fikk de som ikke trodde meg at jeg hadde kjøpt pc.

        Ønsker deg en kjempe fin fredagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg