Dagen i dag har vært litt så som så, gleder meg til i morgen.

 

 

 

Ja dagen har vært sånn så som så værmessig, det har regnet som bare det og det er det som har gjort dagen så som så. Har da vært å gått meg tur i regnet fant to flasker som jeg tok med meg hjem, tankene har jobbet på høygir i dag en ting er sikkert jeg gleder meg til i morgen for da skal jeg ha samvær med eldstemann.

 

Og jeg var oppe hos venninnen min på kaffe og en skravlings det er alltid like koselig, var også å handlet for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte.

 

Så startet det å regne da jeg var på tur hjem og det var regnvær uten sidestykke det høljet ned, så ut som noe katta hadde dratt inn våt til skinnet men nå sitter jeg varm og god under teppet og skriver dette til dere.

 

Nå blir det litt mer tv titting så blir det senga etter hvert, er en stund til jeg skal finne senga men ikke så veldig sent i dag tror jeg da.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja jeg skal nok sove godt og drømme søtt om morgendagen, gleder meg til morgendagen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg