Dagen i dag har vært hardt etter en natt uten søvn.

 

 

 

Ja i dag har det vært tungt å gjøre ting og tang, for i natt har jeg ikke sovet ett sekund. For slik blir jeg når jeg skal gjøre ting som å gå til politiet, og det rare var at jeg fikk på følelsen at jeg ikke kom til å få noe pass fordi jeg hadde i mars fått nasjonalt id kort med reiserett. Men det ødelegger ingenting for den turen jeg skal på i november, for jeg kan reise dit uten pass men med bare id kortet for med det kortet så kan jeg reise innen EU, EØS og Sveits så til Spania kommer jeg.

 

På vei hjem igjen fikk jeg en følelse av at venninnen min trengte noen å prate med så jeg ringte henne, og den følelsen var riktig hun trengte ikke bare noen å prate med hun trengte noe i butikken så jeg gikk opp til henne for jeg veit hvordan hun hadde det.

 

Men det er en ting jeg kommer til å hoppe over i dag og det er tema innlegget det får heller komme to i morgen, har ikke klart å finne ut hvilket tema jeg skal ta for meg eller hva jeg skal skrive om for det er øynene mine for slitene og trøtte til.

 

Nå skal jeg prøve og se litt på tv er jo sport i dag også fotball, skal bli godt med noen dager pause fra tv til uka.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Aud-Marit, du er vel unt en god ferie! Håper du kan tjene inn en god slant på tomflasker slik at du har litt lommepenger! Rart det der med nerver, slik du beskriver det er akkurat som å høre min grandtante fortelle om avtaler, kun en tur til fastlegen for rutinekontroll så sover ikke hun. Vi er forskjellig, men må respektere at vi har ulike utfordringer. Håper denne natten blir bedre, god klem ❤

      1. Ja jeg gleder meg noe utrolig mye til den turen, ja tomflasker er det mye av om dagen fant en del i dag også måtte pante før jeg gikk inn til politiet hadde da en og en halv bærepose. Og like mye da jeg gikk opp til venninnen min så 80 kroner på en tur er jeg fornøyd med, resten skal jeg pante når sekken jeg driver med er full og det blir en del 400 kroner blir det. Så lommepenger blir det nok. Jeg sier bare at det er forferdelig vondt å ha det sånn fastlegen har jeg ikke vært på ett år nå, går ikke ditt før jeg må sånn er det bare.

        Ja vi er forskjellige og det må bare respekteres, jeg har stor medfølelse med din grandtante for jeg forstår hvordan hun har det huff sier jeg bare.

        Ja denne natta håper jeg blir veldig mye bedre.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Håper du fikk sove i natt. Pleier også å slite med søvnen om jeg har en avtale, særlig når det gjelder tannlegetime. Fikk ny time da tannpleier avlyste den forrige, men det blir 1 sept. Fint at du fant tomflasker. Da går det fort til lommepenger som man trenger når man er på ferie. Nyt sommeren og her hos meg plasker det ned. Klem til deg fra meg.

      1. I natt sov jeg kjempegodt. Ja huff er jo rart at en skal slite slik med søvn bare for å gå på passkontoret/ politistasjonen eller til lege/tannlege, for min del er det angsten som slår inn det er veldig dumt at det skal være slik. Godt du fikk ny time er jo litt lenge til da men det er vel slik i disse ferietider. Ja det er kjempefint å finne mange tomflasker om dagen, ja lommepenger må jeg jo ha til ferien.

        I dag har det blåst litt kaldt og regnet litt men det er jo typisk Norsk sommervær, synd at det regner sånn hos dere.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg