Dagen i dag har vært fin, vært på tur i dag også.

 

 

Bildet er fra i fjor på høsten.

 

 

Dagen startet jeg med en kaffe kopp og en røyk på verandaen, det må være svart sterk kaffe for å våkne og det måtte til når dagen startet klokken 04.30 måtte få med meg to finaler det var strandvollyball gullet vi fikk og så var det han Jacob Ingebritsen  som løp til gull.

 

Og så bar det ut på tur, da ringte venninnen min og ønsket hjelp til å få handlet. Det er noe jeg gjør for henne, så vi satt og drakk kaffe og koste oss. Etter på så gikk jeg meg en tur ned til elva og badet, og på tur hjem så begynte det å regne så jeg kom hjem så så jeg ut  som en drukna katte som jeg pleier å si.

 

Nei herre gud nå begynner det å tordne så jeg får logge meg av her, så dere får ta dette innlegget som det er litt rotete spør du meg haha.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg