Dagen i dag har vært fin, har vært på tur og mye annet.

 

 

 

Ja i dag har det vært fint vær og agendaen har gate fest i 4 dager med tivoli og mye annet, var ute å så på folkelivet og fant mange fine fotomotiver og fant flere til i morgen så det blir flere by innlegg fra meg. Håper det er noe dere syntes er ok for jeg syntes det er moro og legge ut litt by bilder og andre bilder fra nærområdene mine, men ellers så har jeg tatt dagen med ro for jeg har hatt sånne smerter i kroppen og da er det bare å roe ned tempoet i noen timer. Jeg har holdt meg veldig rolig halve dagen i dag så det ble noen timer, så jeg håper dagen blir litt bedre i morgen for å gå rundt med smerter i kroppen men jeg har jo lært å leve med det er jo ikke annet å gjøre enn det.

 

Nå skal jeg se litt på tv før jeg finner senga.

 

Lag dere en kjempefin kveld og god natt etter hvert.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja i går hadde jeg ikke noe valg på det punktet, lytte til kroppen med andre ord. Ja nye opplevelser gir mye ny energi og ny giv, det kan jeg skrive under på.

        Natten til nå har ikke vært god men det får jeg bare ta sånn er det bare.

        Ønsker deg en god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg