Dagen i dag har vært fin den.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

 

Dagen i dag så har jeg vært mye ute på tur for det har vært veldig fint vær her, var også oppe hos venninnen min og handlet litt for henne satt også og skravlet over en kopp kaffe og en røyk.

 

Etter at jeg var hos henne så gikk jeg meg en lengre tur, ja da fikk jeg sortert hodet litt til for er nå inne i en dårlig periode å det skal jeg si deg er noe dritt og det er rett og slett vondt. Den beste medisinen er å være mye ute å gå tur, for noe annet får jeg ikke så da må man bare gjøre så godt jeg kan. Får jeg ikke medisiner for de fysiske plagene hvorfor skal jeg da bli sløvet ned på sterke angst og antidepresiver, nei det er ikke noen vits i mener jeg da for jeg må jo ut å gå tur hver dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

Adidas//ICANIWILL//Röhnisch//ICANIWILL

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg