Dagen i dag har vært fin den.

 

 

 

Dagen startet med en iskald leilighet var bare så vit over 10 grader inne, men det ble fort varmt da ja sånn rundt 19 grader da er det varmt her inne i min lille leilighet. Sånn utpå dagen så ble det mildt ute også ca-5 grader å deilig å gå tur i den temperaturen, på turen fant jeg mange flasker som jeg måtte ta med hjem til tining for de var fulle av is. Det ble hele 3 bæreposer med tomflasker å det blir det jo noen kroner av som kan komme godt med når det røyner på når det gjelder kroner, å nå denne uken så har det blitt en og en halv søppelsekk med tomflasker. Har ingen planer om å pante dem enda har jo god plass i boden til å sette sekkene med tomflasker, så tar jeg dem med når jeg trenger dem deilig å ha dem i bakhånd sånn at jeg til en hver tid har noen kroner i boden.

 

Nå skal jeg se litt mer på tv for lørdagskvelden er fortsatt ung spør du meg, nå etter nyheter og sporten så er det slutten på hver gang vi møtes. Etter det får en se hva som er på tv på andre kanaler, eller kanskje fortsette på tv 2 er vel noe som har premiere der etterpå får se hva det er.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Fikk med meg Hver gang vi møtes, og ny sommeren etterpå. Den var jo ganske morsomt. Ellers lite tv-titting i går, jo 2 omgang i hopp.
      Var ute og fikk snøen unna, og må til pers i dag også. Synes vi har fått nok nå. Her i huset er det lite tomflasker. Vi drikker jo ikke brus, og den brusen som er her får ungene når de er innom om dem vil ha.

      Var -10 grader i stua da strømmen var borte fredagsnatt. Men har vedfyring. Jo er enig i at strømmen er dyr. 3200 denne her måneden. Svindyrt spør du meg. Ønsker deg en fin søndag, og klem til deg fra meg.

      1. Var det neste sommer i går det fikk jeg ikke med meg, får se den i reprise for det blir det nok.

        Her har det ikke kommet ett snøflak på over en uke, bare kaldt. Jeg går faktisk tur for å se etter tomflasker hver dag, det er en fin måte å spe på økonomien.

        Ja strømmen er mer enn svindyr.

        Ønsker deg en kjempefin søndag og morsdag.

        Klem fra meg til deg.

        1. Den forbaska fibrotåka gjorde at jeg skrev noe som ikke skulle være. Mente programmet som kom etter Hver gang vi møtes. Thomas Numme var med. Så den og den var fornøyelig. I kveld blir det Farmen og 71 grader nord.

          Lurt å samle tomflasker for å spe på økonomien. Er ikke mye å rutte med når alt er betalt. Her er det snø, og jeg skal ut for å få unna det som er på terrassen. Måtte bare bake knekkebrød først. Takk, jeg får nok besøk av sønnen i dag. Litt kake og kaffe blir det. Klem til deg fra meg.

          1. Ja det programmet om musikalsk IQ det så jeg på også var fornøyelig jeg likte det programmet, er jo lov å skrive feil da gjør ingenting.

            Ja i kveld blir det farmen og 71 grader nord, nå skal jeg se på skiskyting nå blir spennende å se om det blir noen VM medalje både på gutter og jenter.

            Jeg ser meg nøtt til å gjøre det samle tomflasker.

            Jeg skal ikke feire med kake men kaffe blir det som vanlig.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg