Dagen i dag har vært en rolig dag, noe er blitt gjort i dag også.

 

 

 

Dagen startet tidlig her i alle fall våknet jeg veldig tidlig, jeg sto ikke opp da jeg våknet for klokken var ikke mer enn 04.00. En ting med å ligge og slappe av så tidlig er at jeg sovnet igjen, så jeg sto ikke opp før klokken 09.30 .

 

Da ble det lest noen blogger med en varm kopp kaffe, spiste også ett knekkebrød med leverpostei så var dagen startet for fullt.

 

Så ringte venninnen min hun ønsket selskap og skravle stund over en kaffekopp, var også oppe i butikken for henne sånn at hu fikk i hus det hun trengte. Så  var det da begynt å snø igjen nå er jeg drit lei vinter, så jeg håper ikke det blir ye snø ut av dette snøfallet som er enda.

 

Ellers så har jeg ikke gjort en eneste ting bare slappet av på sofaen, der har jeg ligget å sett på tv  det er alt jeg har gjort i dag formen er ikke helt på topp men det går litt bedre.

 

Lag deg en fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hei 😊 Jeg synes det er kjempe koselig sitte her med kaffen å lese igjennom blogger. Noen har man jo vært så heldig bli blogg venn med også. Ønsker deg en fin dag Aud Marit. Følge deg på Nouw da vi begge var der. 🫶🏻

      1. Hei ja det syntes jeg er koselig også, dagen har vært fin den.

        Ja noen er jeg blitt veldig god bloggvenn med her på blogg.no

        Jeg har bloggen på Nouw men har ikke blogget der på lenge over ett ¨r siden hvis det ikke er to år.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg