Dagen i dag har vært en dag som jeg skulle ønske jeg var foruten.

 

 

Med ingen søvn i natt gjorde at dette har vært en hard dag og komme meg igjennom, har ikke vært på sofaen i dag for da bare sovner jeg og ødelegger for nattesøvnen å en våken natt til det orker jeg ikke.

 

Har da gjort noe i dag da har jo vasket leiligheten min å andre hussysler, utpå formiddagen så ringte venninnen min å lurte på hvordan jeg hadde det å om jeg ville ha en kopp kaffe eller to. Selvfølgelig ville jeg det for å sitte å sture hjemme i min egen leilighet uten ett eneste menneske å prate med kan jo gå på nervene løs, da kommer jo alle disse vonde tankene om meg selv å det orket jeg ikke i dag når natten hadde vært som den var.

 

Så jeg gikk opp til henne å tok en kaffe kopp og skravlet om alt å ingenting, det er så deilig å ha ei som du kan si det du vil til å det går ikke videre til noen andre da kan en være seg selv på godt og vondt. Jeg var også oppe å handlet for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte for helgen, kan jo hende hun ønsker noen å prate med i morgen også men det ser vi i morgen.

 

Nei nå starter snart håndballkampen så da får jeg avslutte slik at jeg rekker å gå ut på verandaen for å ta meg en røyk før kampen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Jeg vil gi deg et tips om en artig teknikk som faktisk fungerer godt. Bestem deg for at du hver dag vil lage en liste på tre, fire ting du er takknemlig for eller glad for hver dag (skriv dem gjerne på bloggen😊) Det trenger ikke å være store ting, bare små (og middels små) ting du er glad for i løpet av dagen. Som at du har vasket leiligheten, at du har besøkt venninnen din etc. Det vil over tid gjøre deg god på å automatisk fokusere på det som er positivt – og det man fokuserer på får man mer av. Jeg sier ikke at livet ditt vil bli perfekt, men fokuset ditt vil med tiden endre seg litt etter litt, og du vil få flere dager som er litt bedre😊 Jeg ønsker deg alt godt, og heier på deg❤️

      1. Takk det var ett smart tips det skal jeg begynne med, fikk en slik fin inspirasjonskalender fra en av mine lesere kan jo bruke den også til det.

        Tusen takk for en kjempe fin kommentar.

        Ønsker deg en kjempefin og en riktig god natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg